Szkolenia z zakresu BHP są szkoleniami obowiązkowymi we wszystkich firmach i dotyczą każdego pracownika, niezależnie od zajmowanego stanowiska począwszy od pracodawcy a skończywszy na pracownikach stanowisk robotniczych.
Nasza Firma proponuje Państwu przeprowadzenie następujących szkoleń:
Szkolenie wstępne ogólne , które odbywa się przed dopuszczeniem do wykonywania pracy:
Szkolenie wstępne ogólne zapewni uczestnikom zapoznanie się z podstawowymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy zawartymi w Kodeksie pracy, w układach zbiorowych pracy lub w regulaminach pracy, z przepisami oraz zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązującymi w danym zakładzie pracy, a także z zasadami udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku.
- nowo zatrudnionych pracowników
- studentów odbywających u pracodawcy praktykę studencką
- uczniów szkół zawodowych zatrudnionych w celu praktycznej nauki zawodu (praktykanci)
Szkolenie okresowe , które ma na celu aktualizację, utrwalenie wiedzy i umiejętności w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zaznajomienie uczestników szkolenia z nowymi rozwiązaniami techniczno-organizacyjnymi w tym zakresie. Proponujemy Państwu przeprowadzenie następujących szkoleń okresowych dla:
Szkolenia okresowe mają formę kursów, seminariów, instruktażu lub organizowane są w systemie samokształcenia kierowanego (dla grup zawodowych, w których taka forma szkolenia jest dozwolona).
- pracodawców (ważne – 5 lat)
- osób kierujących pracownikami (ważne – 5 lat)
- pracowników administracyjno-biurowych (ważne – 6 lat)
- pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych (ważne – 3 lata lub 1 rok w zależności od charakteru wykonywanej pracy)
- pracowników inżynieryjno-technicznych (ważne – 5 lat)
Każde szkolenie kończy się egzaminem oraz wydaniem zgodnego z wymogami zaświadczenia o ukończeniu kursu.
Szkolenia przeprowadzamy u Klienta w dogodnym dla niego terminie, co daje możliwość zaoszczędzenia czasu.
Szkolenia przeprowadzamy u Klienta w dogodnym dla niego terminie, co daje możliwość zaoszczędzenia czasu.